Przejrzysta, prosta i profesjonalna oferta. Co proponują Plus i Polsat Box?

Łukasz Michalik

Według najnowszego raportu GUS aż 65 proc. czasu spędzanego przez Polaków w internecie przypada na aplikacje mobilne, a 91 proc. polskich użytkowników korzysta z niego m.in. dzięki smartfonom. Jednocześnie wiele osób czuje się przytłoczonych liczbą oferowanych usług. Z myślą o nich Plus i Polsat Box przygotowali propozycję usług łączącą proste zasady z bogactwem oferty.

"Prostota jest szczytem wyrafinowania" – słowa te, przypisywane Leonardowi da Vinci, mimo upływu czasu nie straciły na aktualności. Wieloskładnikowe, pełne różnych wariantów, złożone oferty usług telekomunikacyjnych utrudniają intuicyjne porównania i ocenę, jaką kwotę zobaczymy ostatecznie na rachunku.

Dobrze jest mieć wybór, ale – gdy lista propozycji jest zbyt długa – zamiast pomóc w dopasowaniu oferty do własnych potrzeb, utrudnia odnalezienie tej właściwej. W przeprowadzonym przez sieć Plus badaniu "W gąszczu produktów i ofert. Jak wybierają Polacy?" ankietowani sygnalizowali, że mnogość dostępnych na rynku produktów i usług przytłacza, a zarazem utrudnia podjęcie decyzji. Powiedziało tak aż 54 proc. badanych.

Powodów jest wiele. Jednym z nich jest tempo życia – nie zawsze mamy czas i chęci na drobiazgowe analizowanie przedstawianych nam propozycji. Niemal połowa ankietowanych przez Plusa przyznaje się do dokonywania prostych i szybkich wyborów ze świadomością, że – gdyby poświęcili na analizę oferty więcej czasu – mogliby na tym skorzystać.

Jednocześnie aż 70 proc. ankietowanych twierdzi, że wybierając, sięga po rozwiązania proste i najbardziej dla nich zrozumiałe. Jak przekłada się to na rynek telekomunikacyjny?

Źródło: materiały partnera.

Potrzebujemy prostego wyboru

Choć ponad połowa Polaków nie ma problemu z wyborem właściwej dla siebie oferty, jedna trzecia zwraca uwagę, że gąszcz telekomunikacyjnych propozycji nie jest przejrzysty. Ma to poważne następstwa – aż 37 proc. użytkowników doświadczyło niepewności związanej z ostateczną wysokością rachunku. Udzielenie jasnej odpowiedzi na pytanie "ile zapłacę za usługi telekomunikacyjne?" okazuje się niekiedy dużym wyzwaniem.

Na zjawisko to nakłada się fakt, że – obok usług związanych bezpośrednio z komunikacją – klienci oczekują także dodatkowych, jak choćby związanych z bezpieczeństwem, magazynowaniem danych czy dostępem do rosnącej liczby serwisów streamingowych.

Zbyt wiele produktów?

Wszystko to składa się na gąszcz produktów, w którym łatwo można stracić orientację. Zwłaszcza że liczna jest grupa osób, które korzystają nie z jednej, ale z dwóch lub większej liczby ofert abonamentowych jednocześnie. Ile będzie kosztować dostęp do jednej? A może taniej będzie wybrać kilka? Albo dołączyć jakąś inną usługę?

Odpowiedzią na te rozterki jest nowa propozycja Plusa i Polsat Box: prosta, przejrzysta i skrojona na miarę potrzeb użytkowników. "Nasza nowa oferta odpowiada na to, czego chce i potrzebuje dzisiejszy klient. Ma być prosto, zrozumiale i najlepiej w jednym miejscu. Wtedy na tym zaoszczędzimy – i czas, i pieniądze. Mówimy wprost – połącz usługi i na tym skorzystaj" - ogłosił Michał Sobolewski, Wiceprezes Zarządu Plusa.

Źródło: materiały partnera.

Plus i Polsat Box słuchają klientów

Nowa oferta, jaką Plus i Polsat Box oferują swoim klientom, wprowadza przejrzysty podział na trzy rodzaje abonamentów – S, M i L – obejmujących najważniejsze usługi, jak abonament komórkowy, internet mobilny, a także światłowód i telewizję. Dzięki intuicyjnemu konfiguratorowi, dostępnemu na stronie Plusa, łatwo połączymy abonamenty aby odpowiadały naszym potrzebom.

Dzięki połączeniu usług klient otrzymuje prostą, a zarazem korzystniejszą ofertę: dla abonamentu M oznacza ona dwie wybrane usługi za 80 zł/mies. po rabatach i możliwość dodania kolejnych – każda za 30 zł/mies. po rabatach.

Jeśli oferta M to dla nas za mało – wystarczy dopłacić 30 zł/mies., aby przeskoczyć na wyższy poziom, z szybszym światłowodem, większą liczba programów telewizyjnych czy nielimitowanym mobilnym internetem. W zależności od dostępnej infrastruktury i typu budynku cena światłowodu może być wyższa o 20 zł/mies. po rabatach. Chcemy więcej numerów? Bez problemu rozszerzymy naszą ofertę o dodatkowy abonament. A może potrzebujemy większego pakietu internetowego? To również dobierzemy w intuicyjnym konfiguratorze.

Źródło: materiały partnera.

Dopłacając 30 zł/mies., możemy wybrać dwie platformy streamingowe. Do wyboru mamy Disney+, SkyShowtime, HBO Max, Polsat Box Go Sport i Polsat Box Go Premium. Jeśli dwie to za mało, możemy wybrać 4 za 60 zł/mies. W ten sposób – niczym z klocków – łatwo złożymy ofertę optymalną dla siebie obejmującą również propozycje Apple, zarówno dla pojedynczych użytkowników, jak i całych rodzin.

Ważną zaletą jest elastyczność łączenia usług. Nie potrzebujemy kilku? To nie problem – możliwe jest korzystanie z wybranych, pojedynczych elementów oferty. Co więcej, konfigurując je wiemy, jak zmienia się ich cena i jaką kwotę za nie zobaczymy na rachunku. To rozwiązanie, dzięki któremu w końcu nie musimy przedzierać się przez gąszcz cenników i tabel, a wszystko co potrzebne, dobierzemy pod własne potrzeby w jednym, przejrzyście zaprojektowanym centrum usług Plusa.